torstai 5. marraskuuta 2015

Me 18 vuotta!



Me täytimme tänään 18 vuotta - parisuhteemme on siis tullut täysi-ikään! Kiitos A näistä tapahtumarikkaista 18 yhteisestä vuodesta, toivottavasti niitä tulee vielä paljon lisää!

Näihin yhteisiin vuosiin on mahtunut paljon hyviä hetkiä, mutta valitettavan paljon myös niitä mustaakin mustempia päiviä. Näistä mustista päivistä en olisi ikinä selvinnyt ilman sinua. Me olemme selvinneet niistä yhdessä. Avioliittomme on todellakin testattu niin myötä- kuin vastoinkäymisissä. Kaiken kokemamme jälkeen en osaa kuvitella sellaista vastoinkäymistä, mistä ME emme selviäisi. Näiden alamäkien myötä olemme kasvaneet entistä tiukemmin yhteen. Me olemme timanttia!

Edit: Yllätin A:n vuosipäivänämme lehti-ilmoituksella :)


Stella - Häävalssi (Sinä vain)
Tuulimyllyjä vastaan
täällä taistellaan
Viima hiuksissa viipyy
hetken vaan
Toiset nuorena nukkuu
joskus se pelko uniin kulkeutuu
Sitten sinä oot siinä
silität mun hikistä päätä
joku taika sulla on, sillä 
Sinä vain, sinä vain
saat mut luottamaan
meillä on aikaa 
Sinä vain, sinä vain, sinä vain
saat mut tuntemaan, että mä kelpaan 
Kun pyryttää ja pajutkin taipuu
kinosten alle hautautuu.
Täytyy olla lujasta luusta
että selviytyy 
Hangen alla paine kasvaa
kestänkö sen mitä vaaditaan
Rakas, onneks sä oot siinä
silität mun hikistä päätä
joku taika sulla on, sillä 
Sinä vain, sinä vain
saat mut luottamaan
meillä on aikaa 
Sinä vain, sinä vain, sinä vain
saat mut tuntemaan, että mä kelpaan 
Sitten sinä oot siinä
silität mun hikistä päätä
joku taika sulla on, sillä 
Sinä vain, sinä vain
saat mut luottamaan
meillä on aikaa 
Sinä vain, sinä vain, sinä vain
saat mut tuntemaan, että mä kelpaan 
Sinä vain, sinä vain
saat mut taistelemaan
tuulimyllyjä vastaan 
Sinä vain, sinä vain, sinä vain
saat mut nousemaan
läpi hangen ja roudan

Kuuntele kappale: YouTube


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä tähän kommenttisi. Kommentit julkaistaan moderoinnin jälkeen.